Veel gestelde vragen.

 

Ik heb barre veel haast, voor welke tijd moet ik bestellen dat het vandaag nog weg gaat?

Op WERKDAGEN om 17.00 uur rijd hier de DHL vrachtwagen weg.

Normaal gesproken gaat je bestelling die je voor 5 uur plaatst gewoon mee.

Maar soms vallen er wat grote (tijdrovende) bestellingen net voor 5 uur binnen en is het nogal aanpezen.

Daardoor lukt het niet altijd om alle bestellingen geplaatst tussen half vijf en vijf nog tijdig in te pakken, DHL wacht geen minuut.

Daarom beloven we half vijf sowieso, tussen half en 5 in 98% van de gevallen.

Sporadisch dus, heb je een trees in je mailbox is het gewoon met de vrachtwagen mee.

------------------------------

Wanneer krijg ik de handel?

Bij elk produkt staat of het wel of niet op voorraad is, of een levertijd waarbinnen ze ermee bij jou voor de deur staan.

Deze laatste produkten zijn dus NIET in de winkel maar gaan we na betaling bestellen bij 1 van onze leveranciers.

Zover wij weten zijn die gewoon leverbaar maar mocht iets op zijn bij de leverancier krijg je daar zsm bericht over en gaan we het oplossen.

---------------------------------------------------------

Wel leuk 18000 produkten maar hoe vind ik iets?

Met het zoekvenster of gewoon gezond verstand.

Zet je muis op de categorie waar je vermoed dat het in zit. De dropdown geeft een overzicht van die categorie, klik op de juiste sub categorie.

In de praktijk zit je niet ver mis. Wil je 1 tikkie terug klik dan bovenin het grijze op het "kruimelpad" op de bovenliggende categorie.

Wat voor de 1 Uitrusting is vermoed een ander onder Kamperen en Bivak dus soms ff zoeken.

Met het zoekvenster kan natuurlijk altijd, met Pop-Up quick search of ouderwets met de ENTER knop.

------------------------------------------------------------------------

Ik snap weinig van jullie broekmaten, hoe werken die?

We hebben diverse leveranciers in binnen en buitenland en die werken met diverse maat systemen.

Wij gaan er vanuit dat de meeste mensen hun jeans maat wel weten en dan vooral het eerste getal.

Dat is nl. de taille maat, in Amerikaanse inches, de tegenhanger van onze cm.

Al onze broeken hebben we terug gerekend naar die spijkerbroek taille maat.

Maar kom je er niet uit, meet thuis een passende broek uit je kast op van links naar rechts.

Meel ons in welke broek je interesse hebt en we meten hier die broek ook van links naar rechts op.

Zo komen we er samen altijd uit.

Het 2e getal van je spijkerbroek in de kast, bv 32/36, is de pijplengte.

We hebben geen enkele broek met varierende pijplengtes, tis zoals het is en meestal is dat 34 a 35, redelijk riant dus.

-----------------------------------------------------------

Ik was geinteresseerd in een groter aantal, hoeveel hebben jullie er direct van op voorraad?

Als je het gewenste aantal, of een heel groot aantal, bv. 999 invoerd meld de webshop exact hoeveel we op voorraad hebben.

Bij leveranciers met een voorraad koppeling meld hij ook of ze nog bij te bestellen zijn en op wat voor termijn.

Is niet waterdicht omdat niet alle leveranciers een uptodate voorraad kopeling aanbieden, daar zijn we afhankelijk van wekelijkse updates.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, zijn jullie wel wakker?

Dat kan verschillende oorzaken hebben maar de meest voor de hand liggende is dat we in de SPAM zitten.

Een andere mogelijkheid, die jou natuurlijk nooit overkomt maar die we bijna dagelijks meemaken, is een spelvaut in je meeladres.

En enkele mailproviders zijn zo jaloers op onze reviews dat ze ons stug blokkeren, oa Hotmail en Yahoo opt ogenblik.

----------------------------------------

Ik zie op de trace code dat mijn pakket nog niet is ontvangen door DHL terwijl jullie mij dat wel beloofd hebben.

Bij drukte bij de DHL gebeurt het wel eens dat inscannen in Zwolle niet lukt en dan blijft je trace melding op "Nog niet ontvangen door de DHL" staan maar hij ligt dan al wel in het DC.

Helaas kunnen wij hier weinig aan veranderen, de chauffeur die de rolcontainers in de vrachtwagen rolt heeft geen pakket scanner.

------------------------------------------------------------------

Ik heb altijd L, maar nu blijkt het toch niet te passen, wat nu?

Geen probleem, brand is erger.

Stuur ons even een meeltje, het liefste als reply op de orderbevestiging met je wensen.

Wij regelen zsm de juiste maat en sturen je een link om voor een gereduceerde prijs een retourlabel te downloaden.

Is dus wel handig dat je een printer hebt. ;)

------------------------------------------------------------

Wat is er aan de hand met DTC en Multicam(o)?

Het hing al tijden in de lucht maar de eigenaar van het patroon en de naam Multicam is strenger op gaan treden tegen

het ongeoorloofd verkopen van zijn patroon en het gebruik van de naam.

Zodoende zijn meerdere leveranciers gestopt met de verkoop van produkten in die print.

Wij hebben om die reden onze hele voorraad omgelabeld naar de BTP print, de naam van de Engelse leger print.

Maar niet alles is dus exact BTP, dat is net weer iets anders als Multicam, hou daar rekening mee.

Bij vragen maar eerst ff mailen.

-----------------------------------------------------------------------------------

Ik wil graag langskomen in de winkel, hebben jullie daar alles op voorraad?

De voorraad in de fysieke winkel is gekoppeld met de webshop dus zouden artikelen waar "Op voorraad" bij staat in de winkel moeten zijn.

Je kunt zelfs controleren hoeveel, gooi je er nl. meer in de winkelwagen als voorradig krijg je een melding.

Kom je van ver voor een bepaalt artikel, bel dan toch even voor de zekerheid, ook wij maken wel eens een vautje.